-

Ruta

Noticias

En record de sor Margarita Errandonea

Vull comunicar que en el dia 22-5-17 va faltar Sor Margarita Errandonea. Fou Directora Titular del col·legi i Germana Servent de la Comunitat de Hermanas, durant 6 anys. 

EN RECORD DE SOR MARGARITA ERRANDONEA

Voldria fer present a la Comunitat Vicenciana de Massanassa (València), davant el descans etern de Sor Margarita Errandonea, no tenim més que paraules d’agraïment a Déu per haver-la conegut i de reconeixement cap ella com exemplar Filla de la Caritat.

                Entre nosaltres va viure i va estimar com una gran Filla de la Caritat, apropant-nos a la fe, a través de la seua coherència i espiritualitat vicenciana, tot contaginat senzillesa, bondat, humilitat i la tendresa de Déu amb les seues accions.

            Com a Directora Titular es va guanyar el respecte i afecte de l’alumnat, pares i mares, i professorat. Entregada a l’ensenyament, Massanassa fou la seua última destinació com a docent. Dolça en el tracte, amable, entranyable, exemple de delicadesa, sensible, apostava per la bona voluntat de les persones. Ferma en les seues decisions, es preocupava per gestionar austerament i sota els paràmetres de la pobresa, els béns materials, el que avui diem amb eficàcia i eficiència. Obria la seua generositat en repartir o acudir a l’ajuda de les famílies més necessitades de l’escola. Va iniciar les gestions per a oferir Secundària, a pesar de ser un centre només destinat a Infantil i Primària.

            En el seu rostre es reflectia que vivia per al Senyor i gràcies a les seues paraules, accions i coherència viu Jesús en el cor de molts de nosaltres.

            Sabem que quan arribe sor Margarita davant del Senyor, obrirà el seu cor i n’eixiran infinitat de noms i d’actes d’amor repartits entre tots al llarg de la seua vida exemplar.

            Moltes gràcies, sor Margarita, per la teua apassionada i exemplar entrega entre tots nosaltres.

            Descanse en pau.

Ángel Sánchez

Comunitat Educativa Vicenciana Massanassa

Finalistes al Concurs Reacciona

Els alumnes de 4t ESO, Beatriz Cardona, Vicent García, Josep Martínez i Sergio Serrano, han quedat finalistes en el Concurs Reacciona organitzat per la secció territorial de València de la Reial Societat Espanyola de Química i la Ciutat de les Arts i les Ciències.
El projecte presentat amb el títol Química, fuente de energia y salud , ha sigut realitzat des de l'assignatura de Física i Química.

La llama del 400 aniversario del carisma vicenciano

A/A Comunidad Educativa.

Os comunicamos que el próximo viernes, día 24 de marzo, iniciaremos los actos de la conmemoración del 400 aniversario del nacimiento del Carisma Vicenciano

Quedáis todos invitados al acto que tendrá el siguiente programa.

 

10.30 h. Pregón de la Directora Titular y encendido simbólico de la llama Vicencianadesde el Cirio Pascual de la Parroquia de San Pedro Apóstol de Massanassa.

10.50 h. Traslado procesional de la llama desde la parroquia hasta el colegio, en relevo, a cargo de representantes de la familia vicenciana en Massanassa. Participarán en el relevo: San Vicente de Paúl, Santa Luisa de Marillac, Sor María Vidal (Consejera de educación), representantes de la Asociación de la  Medalla  Milagrosa, del Personal de Administración y Servicios,  de las primeras alumnas del colegio, de la Junta de exalumnas, de la Asociación de Padres y Alumnos del centro, de Juventudes Marianas Vicencianas y  la Directora Titular, Profesores y alumnos de las diferentes etapas.

11.15 h.Llegada al colegio. Canto del Himno del 400 aniversario.

11.30 h. Sorpresa para todos en esta celebración de cumpleaños.

 

Estáis todos invitados a asistir a la Iglesia y os informamos que a las 11.00 horas se abrirá la puerta de acceso del alumnado para que podáis participar en el acto final, en el patio del colegio.


Esperando vuestra asistencia y rogando que difundáis entre toda la familia vicenciana el acto, os saludamos.

 

 

Novedades del APA

El mes pasado la asociación de APA abasteció a las clases que faltaban los portátiles que se nos pedían. Y así tener todas las clases provistas de ordenadores para trabajar mejor.
Este año como todos los anteriores la asociación de APA patrocina los materiales para la construcción de la falla. Los profesores junto con los alumnos construyen la falla, cada año con un tema, éste en concreto "Enredados con la Justicia". El precio este año ha ascendido a 300€.

Junto a la tradición fallera también colaboramos en la traca, el encendido de la falla y de la limpieza a su finalización. Todo bajo la atenta mirada de personal cualificado.

El día 15 de Marzo como viene siendo tradición, la Asociación de APA celebra estas fiestas Josefinas compartiendo con todos los alumnos y profesores del centro chocolate y ensaimadas, lo que nos hace pasar una mañana de lo más dulce, en armonía y hermandad con todos los alumnos y personal docente del centro. 

Desde aquí queremos agradecer la ayuda desinteresada de muchos papás y mamás que nos echan una mano a que todo esto sea posible tanto por su aportación en las cuotas como en la ayuda que nos prestan en todos estos actos que celebramos para nuestros hijos. Gracias.

FELICES FIESTAS FALLERAS A TODOS!!!!!!

 

 

convive pamplona

Admisio de alumnes

setmana expodidactica

jmv

blog

youtube